Abrands A/S
MARKETING
Print denne side  

Krumtappen i det dobbelte købmandskab

A Brands giver mærkerne den vigtige hånd med på vejen til indkøbsvognen. Markedsføringsplanerne skabes i fællesskab med vores samarbejdspartnere. Din viden om mærket og vores viden om markedet skal sikre, at varen i sidste ender lander det rigtige i sted i forbrugernes bevidsthed - og indkøbsvogn! 


Den vigtige midtbane


Marketing hos A Brands er den stærke base for det fremadrettede salg af dit mærke. Her samles trådene, boldene gribes og sendes i den rigtige retning, sådan at vi vinder kampen om de bedste positioner og mest eftertragtede pladser på markedet. Gennem kanalspecifik og segmentspecifik tilgang.

 


Vi spiller på alle talenter

Kernen i vores marketingydelser er, at du kan få præcis, hvad du har brug for. Lige fra hyldesvirpere til forkromede reklamekampagner. Vi råder over et kompetent netværk og har et tæt ad-hoc samarbejde med freelance journalister, tekstforfattere, grafikere og et full-service reklamebureau, når opgaven kræver det. Samarbejdet er baseret på, at vi kan agere hurtigt i forhold til markedssituation og aktuelle deadlines. 


... og får sikker dokumentation

Vores samarbejdsaftaler med ACNielsen sikrer, at vi får et mere komplet overblik over dit marked, og en bedre forståelse af dine forbrugere. Vi kan ligeledes trække på analyser fra Stockmann-Gruppen, der er førende inden for videnleverance i dansk dagligvarehandel og som har et betydeligt branchekendskab, når det gælder specialvarehandel. Derfor kan marketingafdelingen i A Brands altid klæde dig på med valide, aktuelle data og dokumentation. 


Det dobbelte købmandsskab

Også når det gælder markedsføring opererer vi gennem det dobbelte købmandskab. Det betyder kort og godt, at vi er i dialog på begge sider af kasseapparatet. For dig som samarbejdspartner betyder det, at dit mærke er sikret opmærksomhed lige fra indsalgsfasen til indkøbsvognen. Få opmærksomhed fra starten, kontakt marketingchef Henriette Weinreich, tlf. 33960031, email hw@abrands.dk